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  1. 長野工業高等専門学校紀要(ISSN 1882-9155)
  2. 第30号

ピークロードプライシングの渋滞緩和特性に関する分析

https://nagano-nct.repo.nii.ac.jp/records/379
https://nagano-nct.repo.nii.ac.jp/records/379
a291ebd5-f243-465a-8a85-54c5ddb92dc5
名前 / ファイル ライセンス アクション
nagano_nct-30-12.pdf nagano_nct-30-12.pdf (647.7 kB)
license.icon
Item type Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2013-02-19
タイトル
タイトル ピークロードプライシングの渋滞緩和特性に関する分析
言語
言語 jpn
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
その他(別言語等)のタイトル
その他のタイトル Pricing Policies of Peak Period Traffic Congestion
著者 柳沢, 吉保

× 柳沢, 吉保

WEKO 874

柳沢, 吉保

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飯田, 恭敬

× 飯田, 恭敬

WEKO 875

飯田, 恭敬

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内田, 敬

× 内田, 敬

WEKO 876

内田, 敬

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抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 This paper examines the problem of peak-hours traffic congestion and the analysis of alternatives congestion relief methods. It presents a dynamic tarvel behavior of commuters, and system performance function considering the uncertainty of travel time and commuter's utility. The model consists of a dynamic travel flow model and a model of the departure time and route choice as a function of effective travel time and schedule delay penalty. The mode is used to study the impacts of the pricing policies.
書誌情報 長野工業高等専門学校紀要

巻 30, p. 109-118, 発行日 1996-12-27
出版者
出版者 長野工業高等専門学校
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 0286-1909
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AN00179170
フォーマット
内容記述タイプ Other
内容記述 application
著者版フラグ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
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Ver.1 2023-06-20 16:09:46.932347
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